UPFBiH pripremilo projekat o medijskoj kampanji nove reformske agende i Inicijative 20+5+6
Udruženje poslodavaca FBiH je sredinom januara uputilo dopis sa zahtjevom za sastanak ambasadama Sjedinjenih Američkih Država i Velike Britanije u BiH, kao i Delegaciji EU u BiH, a kako bi razgovarali o projektu Udruženja poslodavaca "Medijska kampanja promocije i monitoringa sprovedbe 'Zajedničke socioekonomske reforme za period 2019 - 2022. godina' i 'Inicijative 20+5+6'.
Obzirom da je u toku implementacija „Zajedničke socioekonomske reforme za period 2019 - 2022. godina", čiji su ciljevi održiv i ubrzan ekonomski rast, veća konkurentnost privatnog sektora i bolje poslovno okruženje Udruženje poslodavaca FBiH želi preuzeti svoj dio tereta i dati dopinos u procesu poboljšanja trenutnog ekonomskog stanja u BiH.
Udruženje poslodavaca FBiH je pripremilo "Inicijativu 20+5+6" koja se sastoji od prijedloga novih, te izmjena i dopuna postojećih zakonskih rješenja koji su podijeljeni u četiri grupe: javni prihodi, privreda, rad i zapošljavanje i zdravstvo.
Usvajanje navedene inicijative rezultirat će rasterećenjem privrede, smanjenjem sive ekonomije i poboljšanjem fiskalne discipline, smanjenjem nezaposlenosti, povećajem plata i investicija, podizanjem konkurentne sposobnosti domaće privrede, pojednostavljenjem i ubrzavanjem administrativnih procedura, kao i smanjenjem troškova poslovanja.
Analizom ciljeva implementacije „Zajedničke socioekonomske reforme za period 2019-2022. godine" i ciljeva "Inicijative „20+5+6" zaključeno je da su oni u velikoj mjeri komplementarni, te da bi efikasna implementacija reformske agende po automatizmu značila i implemantaciju inicijative Udruženja.
Sroga je Udruženje pripremilo projekat "Medijska kampanja promocije i monitoringa sprovedbe 'Zajedničke socioekonomske reforme za period 2019 - 2022. godina' i 'Inicijative 20+5+6' kojim se želi se osigurati promocija i monitoring, odnosno osiguravanje uspješne sprovedbe reformske agende i prijedloga novih i izmjena i dopuna postojećih zakonskih rješenja, čije donošenje ima za cilj rasterećenje privrede i poboljšanje poslovnog ambijenta.
Primarni cilj kampanje je promocija reformskih mjera, te usvajanje i implementacija predloženih zakonskih rješenja i inicijativa u narednih 18 mjeseci od strane izvršne i zakonodavne vlasti FBiH, kao i konstanti monitoring dinamike implementacije reformske agende. Opšta medijska kampanja će vršiti latentan pritisak na državne organe koji su nadležni za sprovođenje reformske agende, čime će se osigurati njena efikasna implementacija. Konstantan monitoring i redovno izvještavanje javnosti će prisiliti donosioce odluka na svim nivoima vlasti da efikasnije realizuju planirane mjere i aktivnosti.