Nastavlja se akcija pod nazivom Zaključavamo cijene, i to s većim brojem artikala
U prostorijma upravne zgrade Konzuma 15. februara 2024. godine održan je sastanak radne grupe projekta "Zaključavamo cijene" na kojem su analizirani efekti dosadašnjeg toka akcije, to jest protekla dva mjeseca od njenog početka.
Sastanku su prisustvovali Federalni ministar trgovine Amir Hasičević, predstavnici Udruženja poslodavaca FBIH, Udruženja potrošača FBiH te predstavnici domaćih proizvođača i najvećih trgovaca u BiH.
Zaključak ovog sastanka jeste da je pomenuti projekat uspješno animirao domaće proizvođače i trgovce te imao značajan odjek kod potrošača čime je značajno smanjen pritisak inflatornog efekta što i jeste bio osnovni cilj ovoga projekta.
"Ono što je jedan od zaključaka da je ovakva vrsta akcije usmjerena na kontrolu cijena i jedna je od najboljih u regiji. Naše buduće aktivnosti će se odnositi na bolje prepoznavanje ove akcije na tržištu. Do sada je bilo nekih poteškoća u pronalasku i markiranju artikala, ali dogovorili smo da će to biti jedan stabiliziran proces. Nadamo se uspješnoj suradnji i dalje. Već sada je izvjesno da se ova akcija nastavlja i u iduća tri mjeseca", kazao je Hasičević.
Glavni zaključak sastanka radne grupe jeste produženje projekta za još tri mjeseca zaključno sa 15.06.2024. te dodatno povećanja broja artikala u ovome projektu.
"Dogovoreno je da ćemo ići sa 50 plus artikala i to ne bilo kojih nego onih na koje su domaći potrošači naviknuti. Dakle nikakva lošija kvaliteta ne dolazi u obzir. Očekujemo i od drugih ministarstava da se uključe, jer Ministarstvo trgovine ne rješava socijalna pitanja niti trgovci koji su ovdje zbog profita. U svakom slučaju pozdravljamo dogovor i dobru volju trgovaca", kazao je Marin Bago iz Udruženja potrošača Futura iz Mostara
Predsjednik Uprave Konzuma BiH Nihad Imširović izrazio je zadovoljstvo što je postignut kompromis i konsenzus u vezi s nastavkom jedne ovakve aktivnosti.
Mi kao društvene odgovorne kompanije uvijek smo bili inicijatori ovakvih aktivnosti, svih onih koji su u interesu društvene zajednice, posebno u interesu naših potrošača i konzumenata što i jest smisao ove aktivnosti. Po meni najveća vrijednost projekta je razgovor svih socijalnih partnera, počevši od sindikata, preko udruženja potrošača, pa do proizvođača i dobavljača, pod pokroviteljstvom Ministarstva. Smatram da je ovo jedini ispravan način kako trebamo kreirati socijalno-ekonomski ambijent. U protekla dva mjeseca, kao i u narednom mjesecu osigurali smo da potrošači koji odaberu kupovinu artikala iz projekta 'Zaključavamo cijene' ostvare i uštede od 15 do 20 posto, ovisno od kompanije", kazao je Imširović.