Edukacija "Korištenje Google marketinških alata za uspješan biznis" održat će se 17. i 18. oktobara 2019. godine u Hotelu Holywood, Dr. Mustafe Pintola 23, 71210 Ilidža.
Dvodnevna edukacija je koncipirana na način da se kombinuju teoretska i praktična znanja, kroz intenzivni i samostalni rad učesnika na praktičnim primjerima. Za radionicu nije potrebno posebno predznanje o informacionim tehnologijama.
Digitalni marketing se u posljednjih deset godina značajno promijenio, postao je kompleksniji i zahtjevniji. Kupci su iz temelja promijenili svoje kupovne navike, način na koji dolaze do informacija, kako donose odluke o kupovini, a često i kako obavljaju samu kupovinu. Potrebno je uložiti puno više napora kako bi uspjeli doći do svoje ciljanih kupaca pravilnom segmentacijom.
Svrha radionice je unapređenje znanja o efikasnoj i praktičnoj primjeni digitalnih tehnologija i marketinških alata za kompanije, nevladine organizacije i javne ustanove.
Radionica je namijenjena top menadžerima, menadžerima i zaposlenicima u prodaji i marketingu, te predstavnicima institucija i nevladinih organizacija zaduženih za marketing i promociju.
Ciljevi radionice:
- Razumjevanje savremene prakse digitalnog marketinga i upoznavanje sa savremenim trendovima i dobrim praksama,
- Upoznavanje sa metodologijom razvoja marketing kampanja putem digitalnih medija i implementacijom marketing kampanja,
- Upoznavanje sa najznačajnijim alatima digitalnih medija i njihovom praktičnom primjenom u biznisu,
- Primjena efikasnih tehnika u oglašavanju i komuniciranju putem Google alata.
Da bi rezervisali svoje mjesto popunite podatke na
http://edukacija.studis.ba/registracija/
Informacija o cijena za rane prijave:
http://edukacija.studis.ba/cijene/
Detaljne informacije o sadržaju edukacije:
http://edukacija.studis.ba/info/